دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

آهنگ Kamera سیمگه

Download New Music Simge – Kamera

دانلود آهنگ جدید سیمگه به نام Kamera با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ Kamera

دانلود آهنگ جدید سیمگه Kamera

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ سیمگه Kamera

La la la la la la la la

Nedir bu haller hadi açıl yeter

Ne kaçak ne göçek ne tuzak

E aman of slalom hep hep hep zigzag

Dost kalalım iyi hoşta

Anlayamam endişelerini

Geceleri tek doz yutalım mı

Boş elveda klişilerini

Nedir bu haller hadi açıl yeter

Ne kaçak ne göçek ne tuzak

E aman of slalom hep hep hep zigzag

Sorun bende mi sendeymiş

Daha iyisine layıkmışım

Hangi kitaptan ezber bu

Miş miş miş de muş muş muş

لا لا لا لا لا لا لا

چرا تو باز نمی کنی

نه نشت و نه گرانش و نه تله

همیشه اسلامه همیشه زنجیر می زند

دوستانه بمانید، خوب بمانید

نمی توانم نگرانی های شما را درک کنم

آیا شما هر روز یک بار دوز مصرف می کنید؟

بیا و خداحافظ

چرا تو باز نمی کنی

نه نشت و نه گرانش و نه تله

همیشه اسلامه همیشه زنجیر می زند

من مشکل دارم

من بهتر شدم

این یک رکورد بی رحمانه است

مشت مشت مشت مشت mush mush

La la la la la la la la

Yayayaya yanyan yan dan

Pembesi beyazı sür boyan

Kanadı da olsa tam melek

Hadi tak oldun işte yine güzel insan

Nedir bu haller hadi açıl yeter

Ne kaçak ne göçek ne tuzak

E aman of slalom hep hep mi zigzag

Söyle içinden bana geçeni

İyisini birde harbisini

Güzel adam olacağına böyle

Özel adam ol kal kalbimde

La la la la la la la la

Her ayrılığın da bir tadı tuzu var

Kaçırma bana yeni bir şey söyle

لا لا لا لا لا لا لا

کنار سمت

رنگ سفید صورتی

فرشته کامل، اگر آن یک بال باشد

بیا، دوباره یک شخص خوب هستی

چرا تو باز نمی کنی

نه نشت و نه گرانش و نه تله

امان اسلالوم همیشه زنجبیل است

در مورد آن به من بگویید

این یک harbisini خوب است

این مرد خوبی خواهد بود

یک مرد خاص در قلب من باشید

لا لا لا لا لا لا لا

هر استراحت طعم دارد

هیچ چیز جدیدی را ربوده ام

  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • محمد زم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی