دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

آهنگ Sunflower post malone

Download New Music post malone – Sunflower

دانلود آهنگ جدید post malone به نام Sunflower با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ Sunflower

دانلود آهنگ جدید post malone Sunflower

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ post malone Sunflower

(Ayy, ayy, ayy, ayy (Ooh

(Ooh, ooh, ooh, ohh (Ooh

Ayy, ayy

Ooh, ooh, ooh, ohh

Needless to say, I keep her in check

احتیاج به گفتن نداره، من مراقبش هستم

(She was all bad-bad, nevertheless (Yeah

با این حال ..اون بد بود(بله)

(Callin’ it quits now, baby, I’m a wreck (Wreck

زنگ میزنه و تمومش میکنه، عزیزم ، من خودمو بهت باختم

دانلود آهنگ sunflower از post malone

(Crash at my place, baby, you’re a wreck (Wreck

اینکه یهو خودتو در خونمون نشون میدی یعنی عزیزم تو هم خودتو بهم باختی

Needless to say, I keep her in check

لازم نیس بگم، من مراقبش هستم

(She was all bad-bad, nevertheless (Yeah

با این حال ..اون بد بود(بله)

(Callin’ it quits now, baby, I’m a wreck (Wreck

زنگ میزنه میگه ترکت کردم الان، عزیزم ، من خرابم(خوب نیستم)

(Crash at my place, baby, you’re a wreck (Wreck

تصادف در محل من,عزیزم,تو هم خراب شدی(خوب نیستی)

Thinkin’ in a bad way, losin’ your grip

فکر کردن به بدی، از دست دادن درک و فهمت هست

Screamin’ at my face, baby don’t trip

فریاد میزنی به صورتم,عزیزم سفر نرو

Someone took a big L, don’t know how that felt

Lookin’ at you sideways, party on tilt

Ooh-ooh, some things you just can’t refuse

بعضی از چیز هارو نمیتونی رد کنی

She wanna ride me like a cruise and I’m not tryna lose

اون میخواد من رو مثل یه کروز برونه و من هم نمیتونم از دستش بدم

Then you’re left in the dust unless I stuck by ya

بعدش هم تو رو در گرد و خاک تنها میذاره مگر اینکه بهش بچسبم

You’re the sunflower, I think your love would be too much

تو مثل آفتابگردان هستی، فکر میکنم عشق تو خیلی زیاد است

Every time I’m leavin’ on ya (Ooh), you don’t make it easy, no, no

هر زمان که من میرم تو به این راحتی ها نمیذاری

Wish I could be there for ya, give me a reason to go

آرزو میکنم که میتونستم اونجا باشم,برای رفتن یه دلیل به هم بده

Every time I’m walkin’ out, I can hear you tellin’ me to turn around

هر وقت که دارم از پیشت میرم میتونم بشنوم که بهم میگی برگرد

Fightin’ for my trust and you won’t back down

برای امانتم دارم میجنگم و تو هم پشت رو خالی نمیکنی

Even if we gotta risk it all right now, oh

حتی در شرایط خطرناک هم پشتم بودی

(I know you’re scared of the unknown (known

من میدونم که از ناشناخته ها میترسی

(You don’t wanna be alone (Alone

و نمیخوای تنها باشی

(I know I always come and go (And go

میدونم که من همیشه میام و میرم(زیاد پیشت نیستم)

But it’s out of my control

ولی این خارج از کنترل منه

آهنگ sunflower از post malone

And you’ll be left in the dust, unless I stuck by ya

بعدش هم تو رو در گرد و خاک تنها میذاره مگر اینکه بهش بچسبم

You’re the sunflower, I think your love would be too much

تو مثل آفتابگردان هستی، فکر میکنم عشق تو خیلی زیاد است

Or you’ll be left in the dust, unless I stuck by ya

یا تو رو در گرد و خاک تنها میذاره مگر اینکه بهش بچسبم

You’re the sunflower, you’re the sunflower, yeah

تو مثل آفتابگردان هستی,تو مثل آفتابگردان هستی


  • ۹۷/۱۲/۱۳
  • محمد زم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی